isabelleridderstrom.blogg.se

You are the best kind of fucked up

Kategori: Allmänt

 Har inte känt för att kliva upp ur sängen dom senaste två dagarna kan jag ju säga, där av min ganska dåliga uppdatering också.. Men jag har varit helt matt i kroppen och ugh. Istället för feber frossor så känner jag att en förkylning börjar ta sig. Läkaren hade väl rätt, kan ju tänka mig att vattenkriget igår bidrog en del också.. Haha. Men det var ändå jävligt kul! Trots suget att stanna kvar i sängen idag så har jag ändå varit ganska produktiv tycker jag. Tog mig i kragen och har både hunnit tvätta, städa och handla! Winning.

Är svin trött nu och fryser utav outgrundlig anledning. Hoppas inte på feber iallafall men det tror jag nog inte.. 
Gnight
 
Åh. Nostalgi, ta mig tillbaka!
kroatien 09?
Min fina anka <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: