isabelleridderstrom.blogg.se

This boat is sinking and there's no seat left for me

Kategori: Allmänt

Jag är ju förbannat lat faktiskt. Tänker ofta att jag ska blogga, men det händer ju inte. Hehe. Samma med skolan, tänker att jag ska plugga.. Men så blir det inte! Ops, istället så ligger jag i sängen och tittar på serier eftersom tangentbordet inte fungerar.. Synd. Men egentligen så funkar det, man måste bara hålla ner varje tangent i 3-5 sekunder innan man får fram en bokstav.. Så ja.. Datorn används endast till musik och film nu. Men när jag kolla runt på youtube idag så fick jag världens bluescreen också, fick ju lite panik för datorn tjöt och surra, trodde den skulle explodera.. Men sen startade den igen, tur det!
Igår kväll när jag tog den vanliga promenaden så hade jag och Kassy en riktig jävla nostalgitripp. Haha, nog har man gått igenom mycket med den bruden, fan va kul det var att prata om det! Vi höll säkert på i två timmar, riktigt skönt!
Nu ska jag väl städa rummet men macklemore i öronen, usch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: