isabelleridderstrom.blogg.se

Listen to the words I said

Kategori: Allmänt

Haha, måste nog få lite bättre fart här på bloggen.. Jaja whatever, säger ju så men kommer nog inte hända! 
Var förövrigt en tuff dag på skolan idag som slutade med ett engelska grammatik prov på ca 200 frågor, var inte så där jätte roligt när man hade världens huvudvärk, trött, hungrig m.m... Var gode skönt att få det gjort men har fortfarande 20 läsförståelse frågor kvar att göra.. Yay. 
Nu är jag också jävligt less på att vara sjuk. Så.. Imorgon ignorerar jag det och drar på träning 8.10. Om jag inte kommer igång nu så blir det bara jobbigare och jobbigare, garanterat. Vi har nu flyttat ut till Modo hallen också så det blir något längre att fara, kommer bli intressant och se hur det löser sig. Lär ju stressa sönder men, men.. Blir säkert asbra! Nu ska jag ta och skruva upp musiken och fortsätta mitt pluggande. Har för mycket att göra.. Skönt huvudvärken är borta iallafall! 
 
Våran lilla roadtrip på min äckliga cykel <3

Kommentarer

  • Emelie säger:

    HAAHAHA... ååååh det var härligt :((( <3

    2012-09-03 | 17:48:48
    Bloggadress: http://emeliegk.blogg.se

Kommentera inlägget här: