isabelleridderstrom.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Känner mig ju lagom glad när man inser såhär på kvällskvisten att jag måste lära mig räkna till 200 på spanska till imorgon! Jag klarar ju 15, sen är det stopp! Som om dagen inte har varit nog dålig! Började med att jag vaknade klockan åtta utav att Jannicke gick till skolan. Drabbades verkligen av panik då jag insåg att jag hade 10 min på mig att ta mig dit, men klart jag lyckades! Blev ju dock inte mer än en halv banan till frukost. Sen har dagen förövrigt bara varit skit. Men träningen var bra, behövlig. Känns bra att komma igång igen. Blir lättare och lättare att få motivation till träningen efter det här äckliga ''uppehållet''. 
Nu ska jag ta min spanska och sätta igång, ha det jävligt bra för det ska jag!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: