isabelleridderstrom.blogg.se

one shot, one opportunity

Kategori: Allmänt

Den här dagen var ju inte lång, tack gode gud för det känner jag!
Hade sovmorgon till tio och började men hg, teori, ganska lugnt. Efter det tog jag bara och käka sen var det slut för min del. Alla andra hade skoljogg och håller nog på just nu också.. Haha! Jag skulle till någon fotspeciallist/ortoped, jag vet fan inte vad det heter. Men jag for dit snabbt och hämtade mina skridskor, sen var det hem igen. Sköönt! Förutom att jag satt mig framför skolböckerna igen.. Blev bara klar med psykologin igår.. Har med andra ord ganska mycket kvar. 
Har börjat bli sjuk också.. Igen. Satans less på det!! Har beslutsångest om jag ska träna eller inte ikväll. Jag vill, jag så jävla gärna men jag måste ju vara frisk i helgen känner jag! Uschusch, orka vara så långt ifrån Luleå! Nåja, ska fortsätta fundera på det och dra mig tillbaka till böckerna igen. 
Hörs kanske senare.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: