isabelleridderstrom.blogg.se

Let's go

Kategori: Allmänt

Otroligt seg dag måste jag säga. Somnade kring 22-23 igår och vaknade då självklart kring 5 tiden imorse. Mådde som ett as då så kunde inte vara med HG då heller. Sög som fan och ångrade senare under dagen att jag missade det. Nåja, kan ju inte påstå att mår nå mycket bättre nu heller så jag missade kvälls träningen också, fml.
Tänkte inte ens gå till skolan imorse men strong som man är så vare bara att bita ihop och dra sig dit. Ville hem hela tiden men klarade mig ändå till halv fyra. Asnice! 
Helt sjukt tråkigt också att Emelie inte kan komma i helg. Såg fram emot det helt galet mycket men det är så lätt att får förhinder. Det är dock bara två veckor ändå tills jag far hem. Får träffa både henne och många andra otroligt saknade människor! <3 Ska bli så jävla kul! 
Nu känner jag för att laga pannkakor, ta en dusch kanske och sen lägga mig sängen med massa filmer. 
Filmtips tack! 
Hörs!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: