isabelleridderstrom.blogg.se

Hej du glade med hink och spade....

Kategori: Allmänt

Denna dag har ju inte bestått utav mycket överhuvudtaget! Men trots att det tog emot så drog jag mig till skolan imorse, kan väl ärligt säga att jag plågade mig igenom hela dagen men det var ändå en skön känsla efteråt! Har ju ett ton att jobba igen känns det som. Ugh, nåja nog med det.
Min dator har ju något allvarligt fel. Den fungerar bra osv.. Förutom en liten, men dock så viktig detalj, tangentbordet. Det har kraschat, totalt!! Jag fattar inte vad fan som är fel men inte en enda jävla tangent funkar! LeSsSs
Usch och fy och fan!
Nu ska jag plugga, eller nått.. Hörs väl!
.....ta och gräv ner dig så jag slipper se dig!!
Hör ihop med rubriken för de ljushuvuden som inte förstod, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: