isabelleridderstrom.blogg.se

Nollett:nolltvå

Kategori: Allmänt

Ska äntligen strax gå och lägga mig, är helt slut. Tänkte försöka sova kring elva men jag fastnade helt med matten efter jag kommit in från kvälls promenaden. Vet inte om det är bra eller dåligt riktigt..? Iallafall ganska skönt att få bort litegrann eftersom jag ligger efter så förbannat mycket.
På torsdag far jag ju till Luleå också! Fyfan va kul känner jag bara! Fyller ju år och grejer! Woho, inte för att jag ser fram emot just födelsedagen.. Gillar inte att fylla år av någon outgrundlig anledning, haha. Jaja, kul att komma hem en sväng iallafall, det ser jag verkligen fram emot!
Nu ska jag verkligen försöka sova innan huvudvärken tar kol på mig.



Har ju tvärt inte så mycket bilder eftersom "jag" bara tar bilder när Emelie håller i min telefon. Haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: