isabelleridderstrom.blogg.se

~

Kategori: Allmänt

Hehehe var ett tag sen jag bloggade minsann. 
Nästan ett år sen min fina Kajza gjorde ett ganska så roligt inlägg. 
Men ja, det är fortfarande någon rolig som är inne på min blogg. Är lite nyfiken på vem, men tror väl inte jag kommer få reda på det. 
 
Det har iallafall hänt väldigt mycket sen sist. Jag har bland annat flyttat hem till Luleå igen vilket suger ganska hårt, ganska ofta, men samtidigt är det väldigt skönt. Önskar bara jag hade en egen lägenhet. 
Sen var jag till New York en sväng under jul och nyår 2012 och det var väldigt skoj. 
 
Jag kommer nog inte uppdatera mycket om mitt otroligt ointressanta liv men ja.. Plötsligt händer det. 
 
Later bitchatchos. 
Finfin ego bild. Juste jag har klippt mig också. Hehe. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: