isabelleridderstrom.blogg.se

everything's gona be alright

Kategori: Allmänt

Må ju ha haft Sveriges sämsta uppdateringar på senaste tiden.. Sorrylorry! Men jag har en bra ursäkt! Det har varit ganska mycket pågång. Hela förra veckan var full med hockey och skola och på helgen kom mina föräldrar och hälsade på i samband med Ullascup. Det var väldigt kul förutom att man snittade 3h sömn per natt hela den veckan. Har inte blivit bättre nu heller för den delen.. Men det är ungefär lika ointressant som resten av den här bloggen. Yeh. Jag har med andra ord inte haft tid eller ork att blogga! Men nu, äntligen så sitter jag här igen! *hurraaa* Haha nä men kände att jag behövde en paus ifrån pluggandet som jag har suttit med bokstavligt talat hela. jävla. kvällen. Kom hem kring tre, satte mig och plugga till fyra, helt utan framsteg kan jag tillägga, sen drog jag med Frida till nån skridsko/sko snubbe, vet inte riktigt vad jag ska kalla honom.. Men det är inte så viktigt heller. Satt och vänta utanför hans arbestplats i en kvart eftersom han var sen. Vi fixade lite saker till våra problematiska fötter och sen skjutsa hon mig till skolan igen. Jag gick runt och utforskade lite.. Med andra ord så gick jag vilse, men så småning om hittade jag tillbaka till skolan och köpte kina mat i närheten eftersom jag är glömsk nog att hämta från skolan och för lat för att laga själv.. Typiskt mig. 
Men ja, jag kom hem kring... Fem, Sex någon gång? Satte mig med böckerna igen, läste och läste äckel psykologin men fatta ju fan ingen jävla ting! Less som fan och efter alla dessa timmar så har jag knappt svarat på en utav nio frågor! Känns jävligt bra eftersom jag har det plus 6 andra uppgifter till på torsdag.
Det går bra nu, kompis, det går bra nu!!
 
tjugotio. <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: