isabelleridderstrom.blogg.se

There's no antidote

Kategori: Allmänt

Chachaa bloggen! Aaah asså nu är jag ju här igen och ska berätta om min underbara dag, hihi! Orkade ju tyvärr inte blogga tidigare så nu kommer ju allt på samma gång! Nå väl, jag minns inte ens vad vi gjorde första lektionen, jag har ju typ altzheimers eller vad tusan de nu heter.. Men jaja, ovärd var den iallfall, det kan jag lova! Sen vare ju HG igen, hade massa tester osv, blablabla... Det gick ju som det gick.. Kunde gjort bättre på vissa men då kan jag bara förbättrat mig mer till nästa gång så jag klagar egentligen inte. Tjoho! Efter det vare ju lunch, så då for jag hem och lämna lite små kraffs osv. Intressant! Sen fick vi något uppdrag i massa grupper då vi skulle springa runt stan och massa så jag ba *suuuck* men jaa, jag följde ju såklart med ändå. Snäll som jag är!! Och imorgon 08:30 på morgonen så ska jag springa cooper?!?! Ärom inte helt friska då känner ju jag?! Lixom hallå...? Men ja.. Det är ju ett måste så bara bita ihop! Ugh pallar inte. Men nu måste jag nog sova! PUSSCHAA på alla mina små underbara läsare <3 

Haha seriösa jag. Läs med en irriterande Stockholms dialekt. K? För så kul har jag!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: