isabelleridderstrom.blogg.se

Press play. Fast forward.

Kategori: Allmänt

Ja vilken dag.. Inte en enda lektion, förutom HG på morgonen då. Trots det så  var jag på skolan fram till halv tre, haha förstår inte på mig själv ibland.. Men vad spelar det för roll? Jag har uppdaterat den här bloggjäveln väldigt bra idag tycker jag faktiskt. Är nästan lite stolt, men vad jag gör man inte för lite tidsfördriv! 
Jag är ju dock fan förbannad just nu. Eller nä, men typ, har fått beslutsångest.. Jag såg fram emot att fara hem helgen under min födelsedag men just exakt den jävla helgen så ska ju LuleåDam komma ner hit och spela match för första gången. Känner ju att jag verkligen inte vill missa den...! Som tur är så har jag ungeffär en månad på mig att bestämma mig. Ugh.. Haha 
Eftersom jag inte har något mer ointressant att skriva så nu så ska jag ta att gå och lägga mig och läsa en bok!
EN BOK!! Förstå... Det är fan stort det här! När jag tänker bok så tänker jag dock bara på Elin.. Min fina tröga Elin som jag saknar så! Buhu, hoppas nu bara att hon läser det här och ser hur jävla kärleksfull jag är!!
Jaja, Hörs!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: