isabelleridderstrom.blogg.se

Party like a rockstar

Kategori: Allmänt

Kvällen vart ju lyckad trots allt, började ganska osäkert med grillningen men blev bara bättre med mat, kubb, fika och härligt folk. Kan ju för övrigt bara säga att det är fest i hela huset. Är man inte noga med att låsa dörren så vet man aldrig vem som kan komma och våldgästa, det fick man ju uppleva. Haha nä men jag klagar inte, tycker det är lite mysigt att prata med fulla människor. Det är så mycket lättare, då spelar det ingen roll vad man säger för dom är helt väck ändå. Kulkul. 
Trots att klockan bara är kvart i Tio så känner jag mig helt slut. Imorgon blir det fan att träna, jag vill fan inte vara sjuk längre! Sen hela eftermiddagen blir det att stor städa hela lägenheten för det är fööör jävla smutsigt. Så tack och Godnatt.
 
 
 
jag är så jävla bra på att ta bilder :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: