isabelleridderstrom.blogg.se

Lost in myself

Kategori: Allmänt

Kom nyss in efter en promenad i min nya hemstad, sköt var det men jävligt varmt, kan dock bero på att jag hade tjocktröja och mössa.. men jag klagar inte! Klev på is för första gången igår trots att jag hade ont i halsen, kanske inte var det smartaste men lätt värt det för stunden, det var en otroligt skön känsla när man vant sig efter några minuter. Dom nya skridskorna gjorde ju sitt jobb så efter 10 minuter gjorde fötterna olidligt ont, längtar till nästa ispass och hoppas bara det går lite bättre då. Ikväll blir det middag på stan och efter det fara till Fjällräven och kolla J18 MoDo - Luleå, det kan man ju inte missa! Nu ska jag slänga i mig nå mat och sen får vi se vad som händer. Adjöss.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: