isabelleridderstrom.blogg.se

It was all right there in plane sight

Kategori: Allmänt

Ja det vart ju som inge bloggande igår, kom inte ens på tanken.. haha ops. Men vad hände igår då? Kommer typ inte ihåg det själv. Hade iallafall träning och det var jävligt nice, trots att det gick åt helvete. Sen är jag så gott som frisk nu också så det känns asbra! Sen så fick jag mina efterlängtade högtalare! Verkligen underbart!! Nu kan man faktiskt lyssna på musik som man ska, haha. Fick lite abstinens och frågade mig själv hur fan jag tänkte när jag inte packade ner dom ifrån första början.. idiot som man är, *facepalm*. Sen vart det ju ''stor'' städning också, skönt att få det gjort, golvet var ju smutsigare än jag trodde.. Ops. 
Dagen som går är ju världens slöaste, mest troligt eftersom skolan börjar imorn. Ugh.. Men det blir säkert asbra. 
Hade träning på morgonen så det vart ju som en bra start på dagen förutom att när träningen var slut så kändes det som att klockan var typ åtta på kvällen. Jag längtade hem till sängen så det kändes underligt att ha hela dagen framför sig. Typ jaha... Och nu då? Det blir nog att ta en prommenad om ett tag om jag ids. Känner ju inte suget direkt men kommer jag inte ut ett tag så blir det bara värre. Ojoj. 
Over And Out, Peace.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: