isabelleridderstrom.blogg.se

I crashed my car in to a bridge

Kategori: Allmänt

Får ju inte träna på minst fyra dagar enligt farbror doktorn. Något less!
Senaste dagarna har varit ganska skumma då jag har gått från att må bra, till feber frossa, sen bara sova ett tag och vakna upp då allt är nästan bra igen. Förstår mig fan inte på det.. Men, men.. Jag gick till skolsköterskan efter skolan och frågade vad hon trodde det var och vad jag skulle göra. Hon skicka mig till vårdcentralen för att kolla upp om jag hade någon inflammation/infektion/virus, kommer inte ihåg vad hon sa riktigt, men jag fick iallafall tid direkt och läkaren där sa bara att det kanske var kroppens sätt att visa att jag hade en förkylning på G, och hon sa att för varje dag som jag har haft feber (även fast jag mådde bra så hade jag tydligen feber i kroppen i och med frossorna) så skulle jag vila minst en dag, eftersom jag haft ''feber'' i fyra dagar nu så måste jag vila i fyra dagar till. Asdljnafd, så känner jag! Inte dröm starten på säsongen. 
Nu har jag fått klaga! Orkar inte skriva mer, ska sätta mig och göra historia läxa kanske. 
Fredag kvällen levererar ordentligt här i Örnsköldsvik!! Passa er!
 

 
Vild Och GaLeNnN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: