isabelleridderstrom.blogg.se

Everything's made to be broken.

Kategori: Allmänt

Har ju fått lite önskemål om att uppdatera bloggen oftare, vi lär ju se hur det går med det, men värt ett försök kan det ju alltid vara.
Det blev ju iallafall inte riktigt att jag gick och la mig kl nio igår som jag sa att jag skulle, kändes lite väl tidigt! Nä jag satt kvar vid datorn ett tag. Sen kom jag på att jag hade fått en uppgift av mina föräldrar att skriva en ansökan till något stipendium, så jag flyttade mig ut på balkongen och började skriva på den. Det blev ju tydligen bra enligt dom så ja.. håll tummarna att jag vinner det nu. 10.000 spänn hade inte varit helt fel. 
Nåja, den här dagen lär ju inte heller bestå av så mycket. Har ju träning men den här jävla förkyldningen ska ju förbättra sig i snigel fart så jag fortfarande inte kan träna. Blir väl att ta någon prommenad i det fina vädret så jag kommer ut och håller igång lite iallafall, sen så siktar vi på att vara frisk till helgen! Låter JÄVLIGT bra. 
Nu ska jag slänga i mig nått att äta. Hörs
 
 
I'm walking down the street, they say ''hey sexy''. Haha vilket skämt 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: