isabelleridderstrom.blogg.se

All by myself

Kategori: Allmänt

Eller ja... nästan, jag har ju min rumskamrat kvar iofs. Men nu har kära mor och far farit hem så nu känns det som att jag har flyttat på riktigt! Haha skön känsla nu men saknaden kommer väl snart ikapp.
Jag skulle ju ha isperimär idag men åt helvete med det, när jag började värma upp så började halsen riva. Något less brud här, jodå!
För övrigt så har mamma och pappa varit värsta städ patrullen här idag och tvättat nästan alla fönster, jävlar vilken skillnad säger jag bara. Träden är faktiskt gröna och inte typ gråa, jätte fint må jag säga! Och på balkongen vågar man faktiskt gå nu, skönt eftersom jag gillar att sitte ute och bara filosofera. Myspys!
Nu ska jag väl ta och äta något innan jag hungrar ihjäl här.
 
 
Over and out, peace!
 
 
 
 
 
 


Mitt lilla rum, dålig bild men ja.. det får duga nu!
 
 
 
 

Här kan ni ju se hur svinig balkongen var innan. ugh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: