isabelleridderstrom.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ska man kanske ge det här ett försök då..?

Har ju aldrig bloggat förut eller nånting.. Men eftersom min kära vän Emelie gjorde denna blogg åt mig för ca. två månader sen, men jag aldrig använt den, så kanske jag ska börja göra det nu då för alla intresserade. haha? 
För er som läser och inte vet så har jag alldels nyss flyttat hemifrån kära Luleå till Örnsköldsvik på grund av skola och möjligheten att utvecklas inom hockeyn under skoltid. Så denna dag har bestått av att flytta in i nya lägenheten och göra mig lite hemma stadd men min rumskamrat osv.
Är helt slut efter allt städande, bärande, fixande och planerande så ny ska jag krypa ner i min nya säng och sova så jääääävla gott!!
 
 
 
Tyckte bilden passade in väldigt bra på min situation just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: